Spółdzielnia poszukuje pracownika na stanowisku specjalisty ds. technicznych. Do zadań pracownika należeć będzie m. in.:
- udział w kontrolach stanu technicznego budynków i lokali,
- kontrola utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu, koordynacja odbioru odpadów,
- przyjmowanie, ewidencja i realizacja zgłoszeń mieszkańców dotyczących eksploatacji budynków i lokali,
- organizacja przetargów, sporządzanie dokumentacji, projektów umów,
- ewidencja i obsługa miejsc postojowych,
- koordynacja wymiany stolarki okiennej i nawiewników w mieszkaniach,
- likwidacja szkód majątkowych – oględziny, dokumentacja.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne,
- minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- chęć zdobywania nowych umiejętności,
- umiejętność obsługi MS Office i systemu do administracji budynkami.
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy składać w Spółdzielni lub przesłać pocztą elektroniczną, w terminie do 22.02.2021.
W dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Hutnik” w Łaziskach Górnych,, ul. Dworcowa na stanowisko Specjalisty ds. technicznych”.