Spółdzielnia poszukuje pracownika na stanowisku specjalisty ds. księgowych. Do zadań pracownika należeć będzie m. in.:
- naliczanie i aktualizacja opłat eksploatacyjnych,
- wystawienie faktur i innych dokumentów sprzedaży,
- monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów,
- prowadzenie rozliczeń wpływów i wydatków eksploatacyjnych nieruchomości, kontrola kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi,
- ewidencja i rozliczania kosztów i przychodów za dostawę mediów,
- ewidencja i rozliczanie wydatków funduszu remontowego Spółdzielni,
- koordynacja obiegu korespondencji,
- obsługa rachunku bankowego i systemu płatności masowych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie: administracja, rachunkowość, finanse,
- minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- chęć zdobywania nowych umiejętności,
- umiejętność obsługi MS Office i systemu finansowo-księgowego.
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy składać w Spółdzielni lub przesłać pocztą elektroniczną, w terminie do 22.02.2021.
W dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Hutnik” w Łaziskach Górnych,, ul. Dworcowa na stanowisko Specjalisty ds. księgowych”.