PRACA – SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH

Spółdzielnia poszukuje pracownika na stanowisku specjalisty ds. technicznych. Do zadań pracownika należeć będzie m. in.:

  • udział w kontrolach stanu technicznego budynków i lokali,
  • kontrola utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu, koordynacja odbioru odpadów,
  • przyjmowanie, ewidencja i realizacja zgłoszeń mieszkańców dotyczących eksploatacji budynków i lokali,
  • organizacja przetargów, sporządzanie dokumentacji, projektów umów,
  • ewidencja i obsługa miejsc postojowych,
  • koordynacja wymiany stolarki okiennej i nawiewników w mieszkaniach,
  • likwidacja szkód majątkowych – oględziny, dokumentacja.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne,
  • minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • chęć zdobywania nowych umiejętności,
  • umiejętność obsługi MS Office i systemu do administracji budynkami.

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy składać w Spółdzielni lub przesłać pocztą elektroniczną, w terminie do 22.02.2021.

W dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Hutnik” w Łaziskach Górnych,, ul. Dworcowa na stanowisko Specjalisty ds. technicznych”.