PRACA – SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH

 

Spółdzielnia poszukuje pracownika na stanowisku specjalisty ds. księgowych. Do zadań pracownika należeć będzie m. in.:

  • naliczanie i aktualizacja opłat eksploatacyjnych,
  • wystawienie faktur i innych dokumentów sprzedaży,
  • monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów,
  • prowadzenie rozliczeń wpływów i wydatków eksploatacyjnych nieruchomości, kontrola kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi,
  • ewidencja i rozliczania kosztów i przychodów za dostawę mediów,
  • ewidencja i rozliczanie wydatków funduszu remontowego Spółdzielni,
  • koordynacja obiegu korespondencji,
  • obsługa rachunku bankowego i systemu płatności masowych.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie: administracja, rachunkowość, finanse,
  • minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • chęć zdobywania nowych umiejętności,
  • umiejętność obsługi MS Office i systemu finansowo-księgowego.

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy składać w Spółdzielni lub przesłać pocztą elektroniczną, w terminie do 22.02.2021.

W dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Hutnik” w Łaziskach Górnych,, ul. Dworcowa na stanowisko Specjalisty ds. księgowych”.