WAŻNE – indywidualne rachunki bankowe
Opublikowano: 25 lipca 2017Szanowni Państwo,
Zarząd Spółdzielni uprzejmie informuje, że w celu usprawnienia ewidencji dokonywanych przez Państwa wpłat czynszów,
od 1 sierpnia 2017r. zmianie ulegają numery rachunków bankowych.
Oznacza to, że dla każdego lokalu mieszkalnego utworzone zostało indywidualne konto bankowe, służące tylko i wyłącznie do dokonywania opłat za mieszkanie. Na przełomie lipca i sierpnia br. każdemu z Państwa przekazany zostanie indywidualny numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać opłat za mieszkanie.
Wobec powyższego od dnia 1 sierpnia 2017r. prosimy Państwa o dokonywanie opłat eksploatacyjnych za mieszkanie na otrzymany, indywidualny numer rachunku bankowego.
Uwaga:
- Aby dokonywać opłat na poczcie, w banku itp. prosimy o odbiór z kasy Spółdzielni blankietów wpłat z indywidualnym numerem rachunku bankowego;
- W przypadku korzystania ze „stałych zleceń” prosimy o poinformowanie Państwa banku o zmianie numeru konta bankowego, na które należy dokonywać opłat.
- W przypadku posiadania więcej niż jednego mieszkania w zasobach SM Hutnik informujemy, że nie należy łączyć ze sobą opłat dotyczących kilku lokali. W takim przypadku opłaty należy dokonywać oddzielnie na przypisane do każdego mieszkania indywidualne konto bankowe;
Jednocześnie informujemy, że od dnia 1 września 2017r. zmianie ulegają godziny obsługi kasowej w Spółdzielni. Kasa czynna będzie 2 dni w tygodniu, tj.:
Poniedziałek od 7:00 do 17:00
Środa od 7:00 do 15:00
Przerwa w obsłudze kasowej w godzinach od 12:00 do 12:30
Mamy nadzieję, że wdrożenie nowego systemu, działającego już u większości dostawców usług, przebiegnie sprawnie i terminowo.
Z poważaniem
Zarząd Spółdzielni