Remont pawilonu przy ul. Dworcowej 26
Opublikowano: 18 sierpnia 2017
Zarząd Spółdzielni uprzejmie informuje, że we wrześniu br. rozpoczną się prace związane z remontem pawilonu przy ul. Dworcowej 26. Docelowo część pawilonu zostanie przeznaczona na nową siedzibę Spółdzielni. Cały projekt był przedstawiony przez Zarząd na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 10 lipca br. W załączeniu przedstawiamy opis projektu i harmonogram jego realizacji.
Powyższe działania umożliwią realizację uchwały nr 13/2017 z dnia 24.05.2017r. Walnego Zgromadzenia Członków (w załączeniu). Zgodnie z jej treścią obecne biura Spółdzielni zostaną przekształcone na mieszkania, które docelowo zostaną sprzedane na warunkach rynkowych. Celem działań jest więc zwiększenie przychodów Spółdzielni poprzez sprzedaż nowych mieszkań.
Realizacja powyższych celów wpisuje się w uchwalone uchwałą 11/2017 Walnego Zgromadzenia Członków „Kierunki prowadzenia gospodarki remontowej zasobów mieszkaniowych zarządzanych przez Spółdzielnię oraz kierunki rozwoju działalności gospodarczej SM „Hutnik” na lata 2018-2020”.
Z poważaniem
Zarząd Spółdzielni