Spółdzielnia Mieszkaniowa
Hutnik

ul. Dworcowa 26, 43-170 Łaziska Górne

Pakiet minimalny TV UPC

Opublikowano: 13 listopada 2015

Spółdzielnia Mieszkaniowa „HUTNIK” informuje, że mieszkańcy zasobów Spółdzielni mogą korzystać z pakietu minimalnego TV UPC, który daje dostęp do 35 cyfrowych niekodowanych kanałów. W załączniku przedstawiamy listę dostępnych kanałów (zobacz). Odbiór wszystkich oferowanych w pakiecie kanałów jest możliwy za pośrednictwem telewizorów z wbudowanym tunerem cyfrowej telewizji kablowej DVB-C w standardzie MEPG – 2(kanały SD)/MPEG- 4 (kanały HD). Lista telewizorów dla których UPC zapewnia prawidłowy odbiór kanałów cyfrowych oraz instrukcja wyszukiwania kanałów znajdują się na stronie www.upc.pl.

Wysokość miesięcznej opłaty abonamentowej od dnia 01.04.2014r. pozostaje niezmieniona i wynosi 9,00 zł brutto za mieszkanie – gniazdo UPC.

W celu podłączenia i korzystania z Minimalnego Pakietu TV UPC prosimy o pobranie, wypełnienie i złożenie do Spółdzielni wniosku o podłączenie (pobierz). Ważne jest aby na wniosku zamieszczony został telefon kontaktowy do osoby, która udostępni mieszkanie do podłączenia. Dokładamy wszelkich starań aby wniosek najpóźniej w następnym dniu roboczym po jego złożeniu w Spółdzielni został przekazany do Centralnego Biura Obsługi TV UPC. Realizacja technicznego podłączenia przez serwis UPC również przebiega sprawnie( maksymalnie do 7 dni).

W przypadku zamiaru rezygnacji z odbioru tego pakietu również wymagane jest złożenie pisemnego wniosku do Spółdzielni (pobierz). W celu sprawnej realizacji dyspozycji odłączeń i jasnych zasad rozliczeń pobieranej przez Spółdzielnie opłaty, informujemy o zasadach ustalonych przez UPC w tym zakresie:

W opisanych powyżej przypadkach datą wiążącą dla UPC jest data wpływu pisma/wniosku do UPC Polska,, więc wpływ wniosku do Spółdzielni powinien nastąpić co najmniej na dwa dni robocze przed datą 15 danego miesiąca, aby odłączenie nastąpiło ze skutkiem od 1 dnia następnego miesiąca.

Ponadto informujemy, że w przypadkach awarii i usterek zidentyfikowanych w obrębie jednego lokalu, mieszkańcy mogą dokonywać zgłoszeń we własnym zakresie, kontaktując się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów pod numerami telefonów 80949480* (z telefonów stacjonarnych) lub 32 4949480* (z telefonów komórkowych). W przypadku wystąpienia awarii w całym budynku lub na terenie osiedla, należy kontaktować się z Działem Wsparcia Technicznego pod nr telefonów 80194 99 49* – z telefonów stacjonarnych lub 32 494 99 49* – z telefonów komórkowych. W godzinach pracy Spółdzielni wszelkie awarie można również zgłaszać za naszym pośrednictwem.

W poniższe pole wpisz HUTNIK

Hutnik
Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.