Pakiet minimalny TV UPC
Opublikowano: 13 listopada 2015Spółdzielnia Mieszkaniowa „HUTNIK” informuje, że mieszkańcy zasobów Spółdzielni mogą korzystać z pakietu minimalnego TV UPC, który daje dostęp do 35 cyfrowych niekodowanych kanałów. W załączniku przedstawiamy listę dostępnych kanałów (zobacz). Odbiór wszystkich oferowanych w pakiecie kanałów jest możliwy za pośrednictwem telewizorów z wbudowanym tunerem cyfrowej telewizji kablowej DVB-C w standardzie MEPG – 2(kanały SD)/MPEG- 4 (kanały HD). Lista telewizorów dla których UPC zapewnia prawidłowy odbiór kanałów cyfrowych oraz instrukcja wyszukiwania kanałów znajdują się na stronie www.upc.pl.
Wysokość miesięcznej opłaty abonamentowej od dnia 01.04.2014r. pozostaje niezmieniona i wynosi 9,00 zł brutto za mieszkanie – gniazdo UPC.
W celu podłączenia i korzystania z Minimalnego Pakietu TV UPC prosimy o pobranie, wypełnienie i złożenie do Spółdzielni wniosku o podłączenie (pobierz). Ważne jest aby na wniosku zamieszczony został telefon kontaktowy do osoby, która udostępni mieszkanie do podłączenia. Dokładamy wszelkich starań aby wniosek najpóźniej w następnym dniu roboczym po jego złożeniu w Spółdzielni został przekazany do Centralnego Biura Obsługi TV UPC. Realizacja technicznego podłączenia przez serwis UPC również przebiega sprawnie( maksymalnie do 7 dni).
W przypadku zamiaru rezygnacji z odbioru tego pakietu również wymagane jest złożenie pisemnego wniosku do Spółdzielni (pobierz). W celu sprawnej realizacji dyspozycji odłączeń i jasnych zasad rozliczeń pobieranej przez Spółdzielnie opłaty, informujemy o zasadach ustalonych przez UPC w tym zakresie:
- jeśli wniosek o odłączenie wpłynie do UPC do 15 -go dnia danego miesiąca to odłączenia nastąpi 1-go dnia kolejnego miesiąca, (np. jeśli wniosek zostanie dostarczony do UPC 14 marca to odłączenie nastąpi 1 – go kwietnia),
- jeśli wniosek wpłynie do UPC po 15-tym dniu danego miesiąca to odłączenie nastąpi z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień kolejnego miesiąca , następującego po okresie rozliczeniowym, w którym przekazano rezygnację (np. jeśli wniosek wpłynie do UPC 16 marca to odłączenie nastąpi 1 maja)
W opisanych powyżej przypadkach datą wiążącą dla UPC jest data wpływu pisma/wniosku do UPC Polska,, więc wpływ wniosku do Spółdzielni powinien nastąpić co najmniej na dwa dni robocze przed datą 15 danego miesiąca, aby odłączenie nastąpiło ze skutkiem od 1 dnia następnego miesiąca.
Ponadto informujemy, że w przypadkach awarii i usterek zidentyfikowanych w obrębie jednego lokalu, mieszkańcy mogą dokonywać zgłoszeń we własnym zakresie, kontaktując się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów pod numerami telefonów 80949480* (z telefonów stacjonarnych) lub 32 4949480* (z telefonów komórkowych). W przypadku wystąpienia awarii w całym budynku lub na terenie osiedla, należy kontaktować się z Działem Wsparcia Technicznego pod nr telefonów 80194 99 49* – z telefonów stacjonarnych lub 32 494 99 49* – z telefonów komórkowych. W godzinach pracy Spółdzielni wszelkie awarie można również zgłaszać za naszym pośrednictwem.