Ogłoszenie o przetargu
Opublikowano: 1 sierpnia 2017Łaziska Górne 31.07.2017 r.
O G Ł O S Z E N I E
Spółdzielnia Mieszkaniowa „HUTNIK”, ul. Dworcowa 26 w Łaziskach Górnych, ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego pisemnych ofert na:
„Wykonanie prac remontowych związanych ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Dworcowej 26 w Łaziskach Górnych:
ETAP I
- Prace remontowe ogólnobudowlane
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnych
- Remont instalacji elektrycznych
- Wykonanie instalacji teletechnicznych
ETAP II
- Remont elewacji zachodniej”
Przetarg odbędzie się w dniu 22.08.2017r. (wtorek) o godz. 1100 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Łaziskach Górnych, ul. Dworcowa 26.
Materiały przetargowe można odebrać w dziale technicznym Spółdzielni po wpłacie w kasie S.M. „HUTNIK” kwoty 123,00 zł brutto lub otrzymać np. drogą elektroniczną, po uzyskaniu potwierdzenia wniesienia opłaty za materiały.
Wadium w kwocie 10000,00 zł należy wpłacać na konto Spółdzielni podane w materiałach przetargowych do dnia 22.08.2017r. do godz. 900.
Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Wykonanie prac remontowych związanych ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Dworcowej 26 w Łaziskach Górnych” należy składać w sekretariacie Spółdzielni w terminie do dnia 22.08.2017r. do godz. 900.
Informacja o wynikach przetargu zostanie umieszczona na stronie internetowej Spółdzielni www.smhutnik.laziska.pl.
Dodatkowych informacji udziela Dział Techniczny S.M. „HUTNIK” tel. (32) 736-72-34.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania części robót objętych przetargiem bez podania przyczyny lub do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny oferentom.
UWAGA:
Wykonawca robót przed złożeniem oferty zobowiązany jest do oględzin miejsca wykonywania prac.