Spółdzielnia Mieszkaniowa
Hutnik

ul. Dworcowa 26, 43-170 Łaziska Górne

Nowe zasady E – KARTOTEKA

Opublikowano: 11 sierpnia 2020

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że Zarząd uchwałą 78/2020 z dnia 04.08.2020r. przyjął nowe „Zasady funkcjonowania elektronicznego systemu dostępu do informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w Łaziskach Górnych”.

 

Elektroniczny system dostępu do informacji – inaczej E – KARTOTEKA jest obecnie głównym kanałem do przekazywania Członkom Spółdzielni informacji i dokumentów związanych z działaniem organów Spółdzielni, w tym z organizacją Walnego Zgromadzenia Członków.

 

KARTOTEKĄ umożliwia członkom Spółdzielni dostęp do informacji i dokumentów, o których mowa w art. 81 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Z systemu mogą korzystać również pozostali Użytkownicy, z wyłączeniem dostępu do informacji zastrzeżonych dla członków Spółdzielni.

 

Jednym z zadań systemu dostępnych dla wszystkich użytkowników, jest wgląd do informacji czynszowych takich jak:

 

Wszystkich Państwa, którzy nie posiadają jeszcze dostępu do systemu, zachęcamy do zapoznania się z nowymi zasadami jego funkcjonowania (zobacz), złożenia wniosku (pobierz) i korzystania z E – KARTOTEKI.

 

Nowe „Zasady funkcjonowania elektronicznego systemu dostępu do informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w Łaziskach Górnych” (w tym wniosek) na stałe zamieszczone są w zakładce Akt prawne/Regulaminy – zasady, natomiast sam wniosek w zakładce PORADNIK Mieszkańca/Wnioski do pobrania.

 

 

Zarząd

SM HUTNIK

 

W poniższe pole wpisz HUTNIK

Hutnik
Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.