Nowe zasady E – KARTOTEKA
Opublikowano: 11 sierpnia 2020Szanowni Państwo,
Informujemy, że Zarząd uchwałą 78/2020 z dnia 04.08.2020r. przyjął nowe „Zasady funkcjonowania elektronicznego systemu dostępu do informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w Łaziskach Górnych”.
Elektroniczny system dostępu do informacji – inaczej E – KARTOTEKA jest obecnie głównym kanałem do przekazywania Członkom Spółdzielni informacji i dokumentów związanych z działaniem organów Spółdzielni, w tym z organizacją Walnego Zgromadzenia Członków.
KARTOTEKĄ umożliwia członkom Spółdzielni dostęp do informacji i dokumentów, o których mowa w art. 81 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Z systemu mogą korzystać również pozostali Użytkownicy, z wyłączeniem dostępu do informacji zastrzeżonych dla członków Spółdzielni.
Jednym z zadań systemu dostępnych dla wszystkich użytkowników, jest wgląd do informacji czynszowych takich jak:
- salda opłat za mieszkanie,
- wysokość czynszu na bieżący okres w tym składniki opłaty czynszowej i wysokości stawek,
- odczyty wodomierzy wg. stanu na dzień rozliczenia.
Wszystkich Państwa, którzy nie posiadają jeszcze dostępu do systemu, zachęcamy do zapoznania się z nowymi zasadami jego funkcjonowania (zobacz), złożenia wniosku (pobierz) i korzystania z E – KARTOTEKI.
Nowe „Zasady funkcjonowania elektronicznego systemu dostępu do informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w Łaziskach Górnych” (w tym wniosek) na stałe zamieszczone są w zakładce Akt prawne/Regulaminy – zasady, natomiast sam wniosek w zakładce PORADNIK Mieszkańca/Wnioski do pobrania.
Zarząd
SM HUTNIK